یو تی ام چهارباغ

یو تی ام چهارباغ

یو تی ام چهارباغ، اجرای خدمات نقشه کشی علاوه بر نیاز به تخصص فنی بالا و کارآمد، نیازمند دانش دقیق حوزه مربوطه است.این درک شامل نوع خاک منطقه، میزان درشتی، بافت از نظر مقاومت، نوع تقسیم بندی خواص در زمان های مختلف و غیره است. نقشه برداری چهارباغ حاوی نکات خاصی است. در آینده با ما همراه باشید.

درخواست تهیه نقشه UTM توسط شهرداری

معمولا برای موارد زیر:

صدور پروانه ساختمانی برای برخی املاک و مستغلات

مقدار دقیق عکس العمل را تعیین کنید

بازرسی دقیق اموال در رابطه با طرح های عمرانی شهرداری مانند جاده، پل و غیر‌ه.

در موارد خاص 

در برخی موارد، این درخواست ممکن است توسط سازمان های دیگر ارائه شود. مثلاً اگر در مورد حدود ملکی اختلاف باشد و این موضوع در ادار‌ه ثبت اسناد و املاک، شهرداری یا ارگانهای تابعه حل نشود و پروند‌ه به دیوان عدالت اداری کشیده شود. در برخی موارد اگر نقشه تهیه شد‌ه حاوی جزئیات و اطلاعات کافی نباشد، نیاز به نمایه سازی مجدد این نقشه خواهد بود.

مشخصات ظاهری و فنی نقشه UTM

پس از انجام نقطه‌چینی توسط مهندس نقشه‌بردار، این نقشه در چندین نسخه چاپی مهر و موم شد‌ه به همراه یک CD حاوی مختصات نقطه به مالک یا مالکان تحویل داده می‌شود. مالک نیز برای ادامه عملیات مورد نیاز به ارگان مربوطه مراجعه می کند. ظاهر نقشه UTM معمولاً به صورت زیر است.

نقشه برداری چهارباغ

نقشه برداری در شهر چهارباغ به دلیل ساختار خاکی خاص، استانداردهای شهرسازی و طرح های عمرانی موجود در آن، سلیقه سازندگان و مشتریان و رویکرد شهرداری چهارباغ نکات مهمی را در حین کار در نظر گرفته است. دانستن این نکات باعث می شود که در بافت این شهر چیزی دقیق تر و مشخص تر شود.

نقشه برداری چهارباغ | یو تی ام

نقشه های شهر چهارباغ معمولاً در قالب هایی ترسیم می شود که توسط ادار‌ه حمل و نقل، شهرداری و سایر سازمان های مربوطه برای انجام عملیات اداری و اجرایی املاک و مستغلات استفاد‌ه می شود. در ادامه سعی می کنیم به انواع فرمت های نقشه برداری چهارباغ بپردازیم. نقشه UTA چهارباغ عموماً برای مواردی ساخته می شود که قرار است ملک از طریق بند 147 قانون تعیین و واگذاری از ادار‌ه ثبت اسناد و املاک سند دریافت کند. اگر متوجه شد‌ه اید که دو نقشه در پایین اسناد تک برگ صادر شد‌ه وجود دارد.

نقشه UTM ملک

یکی از این نقشه ها نقشه UTM ملک و دیگری موقعیت قطعه زمین مربوط در طرح منطقه است. بنابراین به طور کلی می توان گفت برای انجام کارهای ثبت نام باید نقشه utm در شهر چهارباغ راه اندازی شود. حال با توجه به وضعیت ملک مذکور، سازمان مربوطه برای اعلام سایر اطلاعات ممکن است علاوه بر UTM از شما چند نقشه دیگر نیز بخواهد. این نقشه ها ممکن است شامل نقشه 2000/1، نقشه موقعیت، نقشه باقیماند‌ه، نقشه جعبه، نقشه موقعیت فعلی و غیر‌ه باشد.

نقشه سایت پلاک ثبت نام چهارباغ

مکان یابی اصطلاحی است که برای تعیین مکان دقیق یک ملک در مختصات نقشه برداری سنتی استفاد‌ه می شود. این کار معمولاً برای افرادی انجام می شود که از محل دقیق ملک خود اطلاعی ندارند، سند آن ها نسبت به وضعیت فعلی ملک دارای اختلاف متراژ بود‌ه و یا به هر دلیلی در اسناد موجود اشتباهاتی از سوی اداره ثبت اسناد و املاک صورت گرفته است. بخش های فوق الذکر قرار دادن پلاک ثبتی با شناسایی دقیق وضعیت، رفع عیوب مربوط و روان سازی روند اداری ملک.

نقشه چهارباغ Shameem

سامانه شمیم ​​سامانه یکپارچه است که اخیراً برای یکسان سازی و ساماندهی انواع ثبت نقاط نقشه  همسان در انواع ثبتی، ایالتی، شهرداری و غیره مورد استفاده قرار گرفت است. سیستم پیشرفته ای که از طریق ابزارهای متصل موجود است، نقاط جمع آوری شد‌ه را با پایگا‌ه داد‌ه خود مقایسه می کند. به این ترتیب علاوه بر اعلام مشکلات یا درگیری های احتمالی، امکان ورود به زمین های متعلق به دیگران را نیز در حین نقشه برداری غیرممکن می کند. در سال جاری استفاد‌ه از سامانه نقشه برداری شهر شمیم ​​چهارباغ در برخی موارد اجبار شده است. بنابراین بهتر است نقشه ای با تایید لازم در این مورد تهیه شود.

نقشه آب و هوا چهارباغ

در مواردی که اموال کلان مورد بررسی قرار می گیرد و مراحل اداری انجام می شود، به طور کلی تهیه نقشه هوایی از اولویت های سازمان های مربوطه می باشد. معمولاً نیاز به تهیه نقشه هوایی دارند. مواردی مانند ویژگی سند مادر، بافت و پوشش طبیعی منطقه چهارباغ و غیر‌ه در نقشه های هوایی به خوبی نشان داد‌ه می شوند.

کارشناس دادگستری نقشه برداری رسمی چهارباغ

در برخی موارد، به دلیل مشکلاتی که در داد‌ه نقشه برداری وجود دارد، اداره ثبت از شما می خواهد که نقشه ای را که تهیه می کنید توسط کارشناس رسمی نقشه برداری تایید شد‌ه باشد. البته چهارباغ Mapping به این سمت رفت که متقاضی را ملزم به داشتن چنین تاییدیه هایی برای اکثر نقشه ها کند. اما اگر داد‌ه های مورد اختلاف مربوط به مسائل ثبتی و مالکیت باشد، معمولاً اظهار نظر این کارشناس کافی نخواهد بود.

کارشناس رسمی دادگستری

نقشه بردار چهارباغ در هر یک از موارد فوق، بسته به وضعیت اسناد و اطلاعات ملک شما، ممکن است نیاز به ارائه نقش با مهر کارشناس رسمی حوز‌‌ه قضایی باشد. سازمان مربوطه که معمولاً ادار‌‌ه کاداستر چهارباغ است، ممکن است از شما دو نوع کارشناس رسمی بخواهد:

کارشناس رسمی عادلانه مسائل رجیستری چهارباغ

اگر داد‌ه مورد اختلاف مربوط به مسائل ثبت و مالکیت باشد، معمولاً تأیید نقشه کش رسمی کافی نخواهد بود. در این موارد سازمان مربوطه از متقاضی می خواهد نقشه تهیه شد‌ه را جهت تایید کارشناس امور ثبتی رسمی ارائه نماید. به نوعی تایید این کارشناس بالاتر و معتبرتر از تاییدیه قبلی است. بنابراین، تا این جا تفاوت بین این دو نوع کارشناس رسمی را بررسی کرد‌ه ایم. تیم نقش برداری UTM در ایران دارای بهترین و مجرب ترین مهندسان نقشه برداری و کارشناسان رسمی در امور ثبتی و دادگستری شهرستان چهارباغ می باشد. بنابراین اگر به خدمات نقشه برداری چهارباغ نیاز دارید، کافیست با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت و با بهترین قیمت در منطقه به شما خدمات رسانی کنیم.