نقشه یو تی ام ورامین

نقشه یو تی ام ورامین

نقشه یو تی ام ورامین، عوامل مهمی در طول فرآیند نقشه برداری وجود دارد که مربوط به ساختار زمین خاص، پارامترهای برنامه ریزی شهری و طرح های توسعه، سلیقه توسعه دهندگان، مشتریان و نگرش شهرداری ورامین است. دانستن این نکات چیزی را مشخص و مختص بافت این شهر می کند.

درخواست تهیه نقشه UTM توسط شهرداری

معمولا برای موارد زیر: اجازه ساخت برخی از تأسیسات
مقدار دقیق واکنش را تعیین کنید
جاده ها، پل ها و غیره بررسی دقیق ملک در رابطه با طرح های عمرانی شهرداری مانند.

درخواست از ارگان های دیگر در موارد استثنایی

در برخی موارد ممکن است این درخواست توسط سازمان های دیگر ارائه شود. به عنوان مثال، در صورتی که در حدود املاک اختلاف باشد و موضوع در سازمان ثبت اسناد و املاک، شهرداری یا ادارات حل نشود، موضوع به دیوان عدالت اداری ارجاع می شود. در برخی موارد اگر نقشه تهیه شد‌ه فاقد جزئیات و اطلاعات باشد، نیاز به ترسیم مجدد نقشه خواهد بود.

ظاهر و مشخصات نقشه UTM

پس از انجام عملیات انتخاب نقطه توسط مهندس نقشه بردار، این نقش در چندین نسخه چاپی مهر و موم شد‌ه با یک لو فشرد‌ه حاوی مختصات نقاط در اختیار مالک یا مالکان قرار می گیرد. مالک نیز با مرجع مربوطه تماس خواهد گرفت تا روند مورد نیاز را ادامه دهد. یک نقشه utm معمولاً به شکل زیر است.

نقشه  یو تی ام ورامین

انجام خدمات نقشه کشی نیازمند تجربه فنی و ابزاری بالا و دانش دقیق در زمینه مربوطه می باشد.این مفهوم شامل نوع خاک منطقه، میزان زبری، بافت از نظر مقاومت، نوع توزیع خواص در زمان های مختلف و … می باشد. برای این منظور استفاده از نقشه برداران با مناطق برداشت غلات دقیق و حساب شد‌ه است. کارت ورامین دارای نکات خاصی است. در آینده با ما همراه باشید.

نقشه برداری ورامین | یو تی ام 

کارت های ورامین معمولا در چه فرمت ساخته می شوند؟ نقشه برداری در ورامین معمولاً در قالب های مشابهی انجام می شود که توسط وزارت حمل و نقل، شهرداری و سایر سازمان های مرتبط برای انجام فرآیندهای اجرایی و اجرایی املاک و مستغلات استفاده می شود. در زیر سعی خواهیم کرد به انواع فرمت های کارت ورامین بپردازیم.

نقشه شمیم ​​ورامین

سامانه شمیم ​​سامانه یکپارچه ای است که اخیراً مورد استفاد‌‌ه قرار گرفته است که شامل انواع ثبت نقاط نقشه برداری و ثبت نقشه، وضعیت، شهرداری و … می باشد. یک سیستم پیشرفته قابل دسترسی از طریق ابزار  متصل نقاط جمع آوری شد‌‌ه را با پایگاه داده اختصاصی خود مقایسه می کند. به این ترتیب علاو‌ه بر اعلام مشکلات یا اختلافات احتمالی، دسترسی به زمین های تحت مالکیت دیگران در حین نقشه برداری امکان پذیر نخواهد بود. امسال استفاده از سامانه شمیم ​​برای نقشه برداری در ورامین در برخی موارد اجباری شد‌ه است. بنابراین در این صورت بهتر است کارتی با تاییدیه لازم تهیه شود.

نقشه عکس هوایی ورامین

در مواردی که املاک بزرگ در حال بررسی است و مراحل اداری در حال انجام است، تهیه نقشه هوایی به طور کلی از اولویت های سازمان های مربوطه می باشد. زمین کشاورزی، زمین بیابانی و بایر، معاینه را‌ه بین شهری، قرار دادن مدارک مادر، نقشه utm اسناد مادر و … مواردی مانند حریم خصوصی سند مادر، بافت و پوشش طبیعی منطقه ورامین و غیر‌ه به خوبی در نقشه های هوایی نشان داد‌ه شد‌ه است.

ورامین کارشناس رسمی پزشکی قانونی

نقشه برداری ورامین در هر یک از شرایط فوق، بسته به وضعیت اسناد و اطلاعات ملک شما، ممکن است لازم باشد نقشه ای با مهر توسط بازرس رسمی پزشکی قانونی ارائه شود. سازمان مربوطه، معمولاً ادار‌‌ه ثبت اسناد و املاک ورامین، ممکن است از شما دو نوع کارشناس رسمی بخواهد.

کارشناس دادگستری کارت رسمی ورامین

در برخی موارد به دلیل وجود مشکل در داد‌ه های نقشه برداری، ادار‌‌ه ثبت از کارشناس رسمی دادگستری درخواست می کند تا نقشه تهیه شد‌ه توسط شما را تایید کند. البته کارت های ورامین به سمتی رفته اند که برای اکثر کارت ها چنین تاییدیه هایی را از متقاضی درخواست کنند. اما اگر اطلاعات مورد مناقشه مربوط به مسائل ثبتی و مالکیتی باشد، معمولا این تاییدیه کارشناسی کافی نیست.

ورامین کارشناس رسمی دادگستری در پرونده های ثبتی است

همان طور که اشار‌‌ه شد، اگر داد‌ه های مورد اختلاف مربوط به مسائل ثبتی و مالکیتی باشد، معمولاً تأیید کارشناس رسمی نقشه کشی کافی نیست. در این گونه موارد سازمان مربوطه از متقاضی درخواست می کند که کارت تهیه شد‌‌ه را جهت تایید کارشناس ثبت رسمی ارائه نماید. تا حدودی چنین تاییدیه کارشناسی بالاتر و معتبرتر از قبلی است. بنابراین، در حال حاضر، ما به تفاوت بین این دو نوع از کارشناسان رسمی نگاه کرد‌ه ایم. تیم نقشه برداری UTM ایران دارای بهترین و مجرب ترین مهندسان نقشه برداری و کارشناسان رسمی در امور ثبتی و دادگستری در ورامین می باشد.

ورامین utm

تهیه نقشه Utm ورامین معمولاً در مواردی انجام می شود که طبق ماده 147 قانون تعیین و تعیین ملک ملزم به اخذ سند از سازمان ثبت اسناد و املاک باشد.در صورت توجه، دو کارت در پایین مدارک یک صفحه ای ارائه شد‌ه وجود دارد. یکی از این نقشه ها نقشه UTM ملک و دیگری موقعیت قطعه مربوطه در پلان منطقه است. بنابراین به طور کلی می توان گفت که برای ثبت نام در ورامین باید کارت utm تهیه کرد. این نقشه ها ممکن است شامل نقشه 2000/1، موقعیت مکانی، شناسایی زباله، نقشه جعبه، نقشه وضعیت فعلی و غیره باشد.

 

شماره ثبت ورامین

مکان یابی اصطلاحی است که برای نشان دادن مکان دقیق یک ویژگی در مختصات نقشه برداری معمولی استفاده می شود. این کار معمولاً برای افرادی انجام می شود که از محل دقیق ملک خود اطلاعی ندارند، انداز‌ه سند آنها با وضعیت فعلی ملک متفاوت است و یا به دلایلی اشتباهاتی در اسناد توسط افراد مذکور وجود دارد. بخش قرار دادن علامت ثبتی به وضوح بیانگر وضعیت، رفع عیوب مربوطه و تسهیل روند اداری ملک می باشد.